PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS

  • Jei internetu pirkta prekė Jums netiko, kuo greičiau informuokite mus apie tai el. paštu info@kokonas.lt

 

  • Gavę Jūsų laišką dėl prekės grąžinimo, elektroniniu paštu atsiųsime Jums prekių pakeitimo ar grąžinimo aktą, kurį Jums reikės užpildyti ir atsiųsti mums kartu su preke.

           Prekes rekomenduojame siųsti registruotu paštu (tuomet paštas išduos jums siuntos numerį, pagal kurį galėsite matyti, kada siunta atkeliaus pas mus, bei galėsite surasti siuntą jeigu ji pasimestų)

 

Per 14 dienų nuo prekės pristatymo dienos bet kurią prekę  Jūs galite:

 

  • keisti į kitą dydį;

 

  • keisti prekę į kitą modelį;

 

  • susigrąžinti už prekę sumokėtus pinigus (pristatymo išlaidos negrąžinamos).

  

  • Su grąžinama preke turi būti pateiktas pirkimą internetinėje parduotuvėje įrodantis dokumentas (PVM sąskaita faktūra).

 

  • Internetinės parduotuvės administracija gavusi keičiamą ar grąžinamą prekę per 7 dienas įsipareigoja informuoti klientą, ar prekė atitiko grąžinimo ar keitimo kriterijus. Jei prekė atitinka šiuos kriterijus, mes įsipareigojame pakeisti prekę arba grąžinti už ją sumokėtus pinigus. Pirkėjas gali keisti į prekę, kuri einamuoju momentu yra pateikta internetinės parduotuvės asortimente.

 

     Keičiamos ar grąžinamos prekės turi atitikti šiuos kriterijus:

 

  • Prekė negali būti dėvėta ar kitaip naudota, ji turi būti nesugadinta ir nepraradus savo vertės.

  • Prekė turi būti pateikta originalioje gamintojo pakuotėje ir nepraradusi prekinės išvaizdos.

  • Prekė turi likti su visomis prikabintomis etiketėmis.

     

     

    Svarbu: jei abejojate dėl tinkamo dydžio ar modelio, kreipkitės el. paštu: info@kokonas.lt arba telefonu: +(370) 686 35513. Mes mielai patarsime ir tai padės Jums išvengti grąžinimo ar keitimo procedūros.